wtorek, 15 września 2015

Chwilowa akceptacja.

Witam Wszystkich. 

Chciałabym Wam pokazać jak wyglądałam dwa miesiące temu. Niedługo dodam aktualniejsze zdjęcia. No ale porównania dużo mi dały. Szkoda, że nie mam starych zdjęć z gimnazjum.
Co jakiś czas będę dodawać tu również inne zdjęcia. Póki co nie mam siły na twórcze pisanie, tudzież wywody codziennego życia. 
Jest ze mną gorzej. Był taki moment, kiedy przez chwilę lubiłam siebie. Stąd ten post. 
Chwilowa akceptacja. Jest to Wam znajome? 
Tęsknie za Wami. 
Trzymajcie się cieplutko. Ta noc będzie cholernie chłodna. 

*
 *

3 komentarze:

  1. Jaka figura ! Jej tylko pozazdrościć. Oj tak czasem siebie akceptuje ,ba ja nawet czasem dostrzegam ,że jestem szczupła ,że schudło mi to czy tamto ,ale najczęściej trwa to nie więcej niż godzinę. Potem jakbym zamieniała się w potwora. Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,chcialabys dolaczyc do grupy/konfy motylkow na fb? Jesli tak to napisz do mnie na gg- moje gg to 41458354
    ;)

    OdpowiedzUsuń